GROHE Vitalio Start regendoucheset met thermostaatkraan chroom - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de GROHE Vitalio Start regendoucheset met thermostaatkraan chroom op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Neenee 24-04-2023

Deluxe tropical shower

Wil jij die ultieme jungle douche ervaring? Dan is deze douche voor jou geschikt! Wij vonden hem thuis heerlijk en zijn zo tevreden met het product dat wij direct andere hebben overtuigd deze te kopen voor hun nieuwe woning. Hij geeft voldoende water via twee manieren en is makkelijk te bedienen. Voor ons was het echt een verwennerij om hier onder te staan. Wij waren in de verbouwing bezig en hadden eerst een klein straaltje, maar met deze upgrade voelt het alsof we onder een rustige waterval staan en verdwijnt alles even om je heen. De rust die wij ervaren op dat moment is heerlijk!

Pluspunten: makkelijke bediening; warmte beschermer voor kinderen; twee uitgangspunten; lekker veel water
Minpunten: iets groter dan gemiddelde montage; niet geschikt voor hele kleine badkamers

Pluspunten

• makkelijke bediening
  • bescherm knop voor kinderen
  • lekker veel water
  • twee opties

Minpunten

• niet voor kleine badkamers geschikt